פינדרוס: "לא זוכר שברק התייעץ עם הפוליטיקאים"

אייל ראובן No Comments on פינדרוס: "לא זוכר שברק התייעץ עם הפוליטיקאים"

חה"כ יצחק פינדרוס במהדורת הבוקר: "אני לא זוכר שאהרון ברק או כל האנשים האלה שעשו את המהפכה והובילו לביטול סיטונאי של חוקים התייעצו עם המערכת הפוליטית"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
16:40
30.04.24
איתי גדסי No Comments on סמוטריץ תוקף בחריפות: "השלכות העסקה יהיו הרות אסון"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ יצחק פינדרוס (יהדות התורה), מביע תקווה כי עבודות הרכבת בשבת לא יחזרו שוב. "אני מקווה שזו תקלה של חוזים שנחתמו לפני והממשלה תקפיד על הסטטוס קוו כפי שנקבע בהסכמים הקואליציוניים. נצטרך לעקוב שכל ההסכמים מקוימים. זו קואליציה הומוגנית שמעוניינת בקיום ההסכמים". את הדברים אמר בשיחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון).

על הרפורמה המשפטית: "לא רק שלא עושים הפיכה השלטונית, זו שמירה על כללים שהיו קודם. מי שעשה את המהפכה המשפטית זה אותו אחד שמדבר כעת על מהפכה (אהרון ברק). הוא זה שהוביל למציאות של היום ואת זה צריך לעצור ולהתגונן בשביל שהכנסת תוכל לשלוט".

על הטענה של ברק שלא התייעצו איתו: "אני לא זוכר שאהרון ברק או כל האנשים האלה שעשו את המהפכה והובילו לביטול סיטונאי של חוקים התייעצו עם המערכת הפוליטית".

"לוין הציע בסה"כ הגנה מינימלית על הרשות המחוקקת", הוסיף פינדרוס. "יהיו דיונים בוועדת חוקה וכל אחד יוכל להגיד את דבריו. אבל הכנסת צריכה לחוקק בלי להיות מוטרדת מבית המשפט ושר לא צריך להיות מוטרד מהיועמ"ש בכל החלטה".

עוד אמר פינדרוס: "הדמוקרטיה לא התחילה כשברק מונה לשופט עליון. אנחנו רואים לאן המפכה שלנו הובילה אותנו".

על בג"ץ דרעי: "אין ספק שאם לפיד היה מקים ממשלה, הדיון הזה לא היה מתקיים, בטח לא בדרמה הזו ולא בתקשורת. כשנתניהו מקים ממשלה זה הופך לנושא שמדברים עליו".



0 תגובות